Subject: Tartu maakond Nõo vald, Luke küla Kopra kinnistu liitumine elektrivõrguga, LE0171
From: "Karmo" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jan 2024 12:41:39 +0200

Tere,

Seoses liitumiskilbi asukoha täpsustamisega saadan Teile kooskõlastamiseks 
korrigeeritud lahenduse.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post: [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, 18 December 2023 14:28
To: Karmo <[email-masked]>
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 22187 maaüksuse piires 
ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 18.12.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/25745-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>